zondag 31 juli 2011

Magnolia kaartje

Vandaag weer eens heerlijk aan de scrap geweest en daar is dit kaartje uit gekomen.
Opnieuw heb ik papier gebruikt uit het vintage-bloookje van de Action.
Deze keer heb ik de opening eens in het midden gedaan om het kaartje weer eens een andere look te geven..
Bij het papier aan de buitenkant heb ik de randjes afgescheurd en bewerkt met distress inkt ( fryed burlap) rechtboven heb ik het hoekje omgevouwen.
De voorkant heb ik bewerkt met stukjes lint, een sleuteltje, roosjes en een brad van Chatter Box.

Bij de binnenkant heb ik vooral het papier uit het blokje gebruikt, ook hier heb ik de randjes bewerkt met distress inkt.
De stempel heb ik uitgeknipt en later op het aquarel papier geplakt. dit heb ik dan weer op twee verschillende kleuren cardstock geplakt, waarbij ik het onderste stukje heb bewerkt met een pons van Martha Stewart.
Aangezien het anders wat kaal werkt heb ik ook hier wat ribkarton, roosjes, een sterretje, bindtouw en een stukje lint gebruikt.



2 opmerkingen:

  1. via de Magnolia hyves ben ik ok op jou blog gekomen. wat een prachtige kaartjes maak je zeg!
    ik wil graag volger worden maar dit is niet helemaal goed gegaan nu is mijn zusje volger geworden in plaats van ik hahah. maarja zal het later nog een keer proberen
    groetjes, Mandy

    ps. kijk ook is bij http://www.vintagebymandyenjaimy.blogspot.com/
    wij geven een leuke candy weg!

    BeantwoordenVerwijderen