woensdag 10 augustus 2011

Dangling sea Tilda

Scrappen is voor mij een prima mogelijkhied om even mijn gedachtes te verzetten. Ik kan er uren mee bezig zijn, ben ook niet de makkelijkste met het ontwerpen en uitzoeken welk papier, hoe, etcetra.

Vandaag maar weer eens aan de gang met een nieuwe stempel: Dangling sea Tilda.
Hij is leuk.
Ik heb hem gekleurd met distress-inkt.
Verder heb ik bij bijna alle stukjes papier de randjes gescheurd en ook met de distress-inkt bewerkt. Het papier komt uit mijn restantenbak, zodat ik niet meer zeker weet van welke papier het is.
Daarnaast heb ik wat lint, een sleuteltje en bloemetjes gebruikt.
Van de voorkant van de kaart heb ik diagonaal de helft afgesneden om weer wat anders te creƫren.

Nou genoeg geschreven, hier het resultaat.


1 opmerking:

  1. Die stempel is erg leuk suus!
    Mooi kaartje heb je er van gemaakt!!!

    fijn weekend meis!

    BeantwoordenVerwijderen