woensdag 31 augustus 2011

Santa Edwin

Maar weer eens tijd voor een nieuw kaartje.
Door drukte met werk en een wat minder lijf heeft het even geduurd.

Nu maar eens mijn eerste kerstkaart voor dit jaar en die wil ik gewoon weer eens anders dan anders.
Daarnaast, tja nog steeds in de ban van de Magnolia stempels.
Zodoende dus met de stempel Santa Edwin.
Daarnaast heb ik de bomen van Marianne Design en de swirl van Joycraft.

De tekst heb ik zelf bedacht en met de computer uitgeprint en verder natuurlijk nog een beetje opgeleukt met een belletje en wat besjes


2 opmerkingen:

  1. hey suus!
    Hij is erg leuk je kaart!!! helemaal super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi suus wat een leuke kaart. als je het leuk vind neem dan ook maar eens een kijkje op mijn blog. groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen