zaterdag 23 juli 2011

Friends Forever beterschapskaartje

Weer aan het werk en dus iets minder tijd om te scrappen.
Vandaag dan weer even een kaartje gemaakt.
Bij van de Akker Creatief heb ik de bloemenpons van Marianne design gekocht, zodat ik zelf roosjes kan maken en dan moet ik dat natuurlijk wel even uitproberen.

Zodoende dit kaartje. Het Friends Forever-beertje heb ik met distress-inkt bewerkt en ja Debby, deze kleur is beter.
Daarnaast heb ik de rand van de kaart bewerkt met een Martha Stewart-pons.
Verder heb ik papier gebruikt uit een blokje dat ik vandaag bij de Action gekocht heb en ook dit heb ik met een Martha Stewart-pons bewerkt.
Daarnaast heb ik een stukje ribbel-karton gebruikt, aan een kant afgescheurd en met Distress-inkt bewerkt. Ook heb ik van Laura een mooi patroontje meegekregen dat ik gebruikt heb.
Met de computer heb ik de tekst uitgeprint en deze met een sterreje en stukje binddraad bij elkaar gebonden.



Dit alles leidt dus tot dit kaartje en ik hoop dat je hem leuk vindt

1 opmerking: