woensdag 13 juli 2011

Mijn leukste kaarten van afgelopen tijd

Sinds kort heb ik besmet met het virus Distress inkt.
Was het in het begin allemaal wat dik, het gaat me steeds beter af.
Daarnaast heb ik hele leuke stempels gevonden van Me to You en Friends Forever.
Natuurlijk heb ik al een hele box met stempels en daar bevinden zich ook een aantal stempels van Penny Black in.

In de stempel-special van Hobbyzine, vond ik een paar leuke ontwerpen om kaarten te maken en die heb ik natuurlijk even uitgeprobeerd.


Deze is dus gemaakt met een stempel van Penny Black. Gewoon een kaart om iemand een prettige vakantie te wensen. de stempel geeft me dat gevoel al.
Ik had van mijn werkjes voor Avec nog een doosjes met allemaal decoratiespulletjes die ik hierbij naar hartelust gebruikt heb (vlindertjes, bloemetjes en zakje met bolletjes. Ook had ik nog een blokje met allemaal zwart-wit tinten. Gewoon de uitdaging aangegaan om deze in zwart-wit te houden.

Daarnaast dus een kaart met Friends Forever voor een buurmeisje die na ernstig verbrand te zijn nu voor de zoveelste keer geopereerd werd. Ze blijft er sterk onder, maar op dit soort momenten toch goed om iemand even een hart onder de riem te steken.


Deze kaart heb ik gemaakt me een van de Friends Forever stempels.
Tussen mijn restanten vond ik nog een papierlijn die hier wel bij past. Daarnaast doen de bloemetjes van Floral Punch het hier altijd erg goed bij  met daarnaast gewoon een paar plaksteentjes om het af te werken.

Voor een verjaardag heb ik dan nog een kaart gemaakt met de Friends Forever Stamps.
Hierbij heb ik mijn Double Do XL weer eens tevoorschijn gehaald en een achtergrondje ge-embossed.
Hierachter heb ik een stukje designpapier afgescheurd
Om verder af te werken nog een paar bloemetjes en een stukje lint geplakt
Eigenlijk is de kaart doodeenvoudig, maar daardoor vind ik hem juist wel leuk

2 opmerkingen:

  1. leukerde leuk!!! super kaartjes suus!! en leuk je op blogger te vinden, ben meteen volger geworden... lotta staat er ook tussen bij mij onder charlotte ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo!! Wat leuk dat je volger bent geworden op mijn blog! Je hebt hier al leuke creaties geplaatst.... succes met het bloggen... en hoop meer van je te zien!!
    Groetjs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen