woensdag 13 juli 2011

Penny Black hondenkaartje

Ik heb een nichtje van 6 en telkens weer heb ik het er met haar er over haar een kaartje te sturen. Het eerste wat ze zei was: ik wil een hondenkaart en die blijft erin.

Zij heeft wel wat dingetjes van mij gezien en vooral de Cricut vindt ze geweldig.
Echter de hondjes van de Animal Kingdom tonen in het echt minder leuk dan in het boekje.
Dan een andere manier vinden en die werd eigenlijk heel erg simpel.



Ik heb mijn stempeldoos gepakt, vond een hondenstempel van Penny Black en heb daarbij een velletje hondenstempels van Pipoos.
Het inlegvel heb ik volgestempeld met het hondje van Penny Black en de voetstapjes en het botje van het Pipoos stempelvel. Deze natuurlijk weer even bewerkt met de Distress Inkt (hoe kan het ook anders, hihi)

Daarnaast heb ik gewoon een stuk van de voorkant van de kaart afgesneden en hierop de met de Cricut uitgesneden 'Woof'' geplakt.
Ook de voorkant even volgestempeld met voetafdrukjes en daarnaast een stukje lint met een knoop en opnieuw is Suus klaar.
Dit was een snelle, maar ik vind hem leuk van eenvoud.

1 opmerking: