woensdag 13 juli 2011

Friends Forever beterschapskaartje

Tja, wat doe je op een regenachtige vakantiedag. Gewoon lekker de boel de boel laten en lekker scrappen.
Gisteren ben ik bij Laura geweest. We zouden kaarten maken, maar hebben wel van alles uitgewisseld, stempels afgedrukt en lekker zitten kleuren, ik met de distress inkt, zij met de copic markers.
Daarnaast heb ik twee ponsen van Marta Stewart overgenomen en die moest ik natuurlijk even uitproberen.
Verder had ik bij van de Akker al een heel mooi desingvel meegenomen van Graphic 45.
Zodoende weer samen met de Friends Forever stempels genoeg ingrediƫnten voor weer een nieuwe kaart.


Om hem af te werken weer even de ponsen van Floral Punch erbij, deze ook weer even iets ouder laten lijken met de Distress inkt en klaar is Suus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten