zondag 24 juli 2011

Magnolia kaartje- Prettige vakantie

Vandaag mijn eerste echte Magnolia-kaartje gemaakt.
Met dank aan Laura, die mij hiermee verwend heeft.
Qua kleur heb ik hem voor mijn gevoel iets te dik ingekleurd en toch komt het mooi uit.
Op de kaart heb ik een extra stuk aqua cardstock geplakt.
Deze heb ik bewerkt met 2 stukken design papier. Waarvan ik de randen van de rechtse met de Martha Stewart pons heb bewerkt. Na dit op de cardstock geplakt te hebben heb ik er een stuk lint omheen geknoopt. Hiertussen heb ik met bindtouw een kaartje met de teskt en een sleuteltje gebonden.

Opnieuw heb ik een van de geponste achtergronden gebruikt en daarop met 3D-kussentjes de Magnolia stempel geplakt.
Daarna heb ik met de bloemenponsen van Marianne Design nog een paar bloemetjes en blaadjes uitgesneden.
Als laatste een paar steentjes van Marianne Design erbij en klaar is Suus.

Eigenlijk was ik er zo mee klaar, maar naar eigen mening is hij prima gelukt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten