zondag 4 september 2011

Tilda on ornament - envelopkaart

Ben weer even helemaal in de mood, lekker is dat toch.
Nog steeds ben ik helemaal blij met de papierblokken van Action. Zo heb ik deze ook gebruikt bij deze kaart
Daarnaast natuurlijk de Magnoliastempel: Tilda on ornament, met daarachter een stukje jute.
Verder heb ik de swirl gebruikt van Joycrafts en het dennentakje van Marianne design.
Daarnaast heb ik wat swirls gestempeld ( volgens mij kwamen deze gewoon bij Pipoos vandaan.

Verder heb ik de brads gebruikt van de Easy Bradmaker van Chaterbox.

Dit is het resultaat, al moet ik eerlijk zeggen dat ik het kaartje voor erin misschien nog ga wijzigen, maar de envelop zelf ben ik zeer tevreden over, al komt hij in de foto toch iets minder uit.

1 opmerking:

  1. Koekoek, hier ben ik dan om eens naar je blog te kijken.
    Net als ik ben je nog niet zolang bezig, maar je hebt er toch al hele mooie kaarten opstaan.
    Je hebt de smaak precies te pakken.
    Ik zal me bij je volgers aansluiten en kom zeker nog langs.
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen